چوبینجا
تماس 90 284 284 - 021
۰

قرنیز پی وی سی چیست؟ بررسی کامل کاربرد و مزایا

قرنیز پی وی سی(PVC) چیست؟

قرنیز پی وی سی، یکی از ابزارهای حیاتی در صنعت ساختمانی است که از جنس پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته شده و از چندین لایه پلاستیکی تشکیل شده است. این قطعه سبک و با دوام، در تلاقی دیوار و کف زمین نصب می‌شود و وظیفه آب‌بندی و محافظت از دیوار را بر عهده دارد.

 

استفاده از قرنیز پی وی سی، نه‌تنها به جلوگیری از آسیب به دیوار کمک می‌کند بلکه از انتقال رطوبت به درون محیط نیز جلوگیری می‌نماید. این قرنیزها به دلیل ویژگی‌های مقاومت در برابر ضربه و آب‌بندی، انتخاب بسیاری از سازندگان و معماران در ساخت و سازهای جدید می‌باشند.
 

از ویژگی‌های برجسته قرنیزهای پی وی سی می‌توان به ضدآب بودن، دوام در برابر نور خورشید، سبکی و زیبایی طراحی‌های آن‌ها اشاره کرد. با نصب و نگهداری آسان، قرنیزهای پی وی سی می‌توانند گزینه‌ی ایده‌آلی برای حفاظت و تزئین دیوارها و حاشیه‌ها باشند.
 

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد و کاربردهای گسترده‌ای که قرنیز پی وی سی دارد، این محصول به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها در صنعت ساختمانی شناخته می‌شود.

 

قرنیز نوری مشکی پی وی سی


قرنیز پی وی سی(PVC): ویژگی ها و کاربرد

قرنیزها از دو جنس، سنگی و چوبی، ساخته می‌شوند، اما در این روزها، قرنیز PVC و قرنیزهای پلی استایرن بیشترین توجه را به خود جلب کرده‌اند. یکی از مزایای مهم قرنیز، محافظت از لبه‌های کفپوش در برابر صدمات است.

 

قرنیز، به عنوان یک قاب برای کفپوش، جلوه و زیبایی ویژه‌ای به آن می‌بخشد و پس از نصب، توجه هر ناظری را به خود جلب می‌کند.
 

از کاربردهای قرنیز PVC، می‌توان به استفاده آن در اتاق‌هایی که از کفپوش‌های پارکت یا لمینت استفاده می‌شود، اشاره کرد. نصب قرنیز PVC، باعث مخفی کردن فاصله یک سانتیمتری بین دیوار و کفپوش می‌شود و ظاهری زیبا به ساختمان می‌بخشد.

 

برای خرید قرنیز مدرن سفید پی وی سی اینجا کلیک کنید.

 

مزایای قرنیز PVC در مقایسه با سایر انواع:
 

یکی از مهم‌ترین مزایای قرنیز PVC، قیمت مناسب آن است. همچنین، مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت و وزن سبک، از ویژگی‌های اصلی این نوع قرنیز محسوب می‌شوند.
 

بنابراین، انتخاب قرنیز PVC به عنوان یکی از اجزای دکوراسیون داخلی، تصمیمی هوشمندانه است که زیبایی و کارایی را به همراه دارد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید