چوبینجا
تماس 90 284 284 - 021
۰

ترمووال پی وی سی چیست؟ بررسی کامل ترمووال پی وی سی

ترمووال پی وی سی جزو کاربردی ترین ابزار تزئیین دکوراسیون داخلی و دکوراسیون خارجی می باشد و ما در ادامه به دلایل صورت گرفتن این موضوع می پردازیم.

مقدمه

ترمووال پی وی سی کاربردی های زیادی در جنبه های پوشاندن برخی بخش های دیوار یا زیبایی محیط آشپزخانه، محیط کار، پشت تلویزیون، پشت تخت و ... دارد و همچنین از این محصول بصورت ترکیب هایی با ماربل شیت و سایر اقلام استفاده می کنند که می تواند زیبایی ترمووال و فضای مورد نظر را چند برابر جلوه دهد.

 

ترکیب ترمووال و ماربل شیت

برای خرید ماربل شیت طوسی اینجا کلیک کنید و برای خرید ترمووال پی وی سی مشکی اینجا کلیک نمایید.

 

ترمووال چیست؟

ترمووال ابزاری شاخه شاخه و دارای شیار هایی با ابعاد متخلف و طرح های مختلف است که کاربرد و استفاده های بسزایی در اماکن مختلف دارد. همانطور که در در قبل اشاره کردیم از ترمووال ها در فضا های متفاوت استفاده می شود، از انواع ترمووال در دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده می شود و قابل ذکر است که این محصول در این دو فضا می تواند محیط را به شیوه منحصر به فردی زیبا کند.

ترمووال ها انواع متفاوتی دارند و از جنبه های متفاوتی قابل بررسی می باشد.

رنگ: یکی از روش های بررسی ترمووال ها، رنگ آنها می باشد. ترمووال ها از لحاظ رنگ تنوع بسیار زیادی دارند نظیر ترمووال سفید، ترمووال مشکی، ترمووال طوسی، ترمووال طلایی، ترمووال کرم، ترمووال قهوه ای و ...

طرح: علاوه بر رنگ ترمووال، ترمووال ها را بر اساس طرح آنها نیز می توان بررسی کرد همچون ترمووال طرح چوب، ترمووال طرح سنگ، ترمووال پتینه و ترمووال ساده

جنس و مواد تشکیل دهنده: ترمووال ها جنس های متفاوتی دارند و ویژگی این ترمووال ها به همین جنس و مواد تشکیل دهنده آنها بستگی دارد. ترمووال ها جنس های مختلفی دارند، بطور مثال ترمووال پی وی سی، ترمووال چوبی، ترمووال ام دی اف و ترمووال پلی یورتان و ...
 

ترمووال پشت تلویزیون

 

ابعاد: ترمووال ها در ابعاد مختلفی عرضه و ارائه می شوند، ترمووال 12 سانت، ترمووال 15 سانت و ترمووال 20 سانت و ...

شیار: حتما هنگام خرید ترمووال به تعداد شیار های آنها دقت فرمایید زیرا در ترمووال ها تعداد این شیار ها متفاوت است مثلا ترمووال 4 شیار،3 شیار و 2 شیار و ...

 

قیمت ترمووال طرح چوب پی وی سی

برای خرید این ترمووال اینجا کلیک کنید.

 

کاربرد: یکی از عوامل مهم در بررسی انواع مختلف ترمووال ها نوع کاربرد و استفاده آن است مثلا برخی ترمووال ها دارای فاصله بیشتر بین شیار ها هستند تا شما بتوانید در لابه لای این شیار ها لاین نوری نصب نمایید و این کار اکنون جزو زیباترین و مدرن ترین سبک استفاده از ترمووال ها می باشد. همچنین از انواع مختلف ترمووال ها بر اساس کاربرد علاوه بر ترمووال نوری می توان به ترمووال داکتی، ترمووال ضخامت بالا، ترمووال نیم گرد و ترمووال منعطف اشاره نمود. (حتما در متن های آینده بطور مفصل این محصولات را توضیح خواهیم داد و تمام آنها را مورد بررسی قرار می دهیم)

 

ترمووال لاین نوری

انواع مدل ترمووال

 

دیوارپوش ترمووال پی وی سی یا PVC چیست؟

ترمووال پی وی سی یکی از انواع ترمووال است که در کمی عقب تر به آن اشاره نمودیم. ترمووال پی وی سی جزو محبوب ترین ترمووال ها می باشد زیرا ترمووال pvc کاربرد متفاوتی را شامل و دارا می باشند که آنها را از دیگر ترمووال ها متمایز و برتر می کند.

 

  • قیمت ارزان و مناسب
  • کیفیت عالی
  • وزن کمتر
  • ضد آب
  • ضد خش و ضربه
  • تنوع رنگ و طرح
  • ضد باکتری
  • مقابله در برابر نفوذ حشرات و موریانه
  • قابل شستشو
  • مقاوم در ضربه
  • دوست دار درختان

 

ترمووال پی وی سی سفید

برای خرید ترمووال طلایی اینجا و برای خرید ترمووال سفید اینجا کلیک نمایید.

 

جمع بندی

ترمووال های پی وی سی بدلیل جنس پی وی سی کاربرد های متفاوتی دارند و ما در این متن ابتدا با توضیح شیوه استفاده از این ترمووال ها به انواع ترمووال ها نیز پرداختیم و در نتیجه پایانی بدلیل قیمت ترمووال پی وی سی و مقاومت های زیاد آن گزینه بهتری نسبت به سایر ترموود ها، ترمووال ام دی اف و ... می باشد.

شما می توانید برای خرید ترمووال پی وی سی از چوبینجا روی اینجا کلیک فرمایید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید