چوبینجا
تماس 90 284 284 - 021
۰

ماربل شیت (Marble Sheet) چیست؟

در بروزترین انواع دیوارپوش ها، تقاضای استفاده از ماربل شیت ها بسیار زیاد است که باعث شده این محصول با جنس پی وی سی (PVC) راه خود را در میان بازار مصرف کنندگان هموار کند و متقاضیان بسیار زیادی داشته باشد.

از پرفروش ترین انواع آن طرح سنگ مرمر است که ترکیبی از طبیعت و دنیای مدرنیته است و بدلیل مقاومت بسیار بالا و ضد خش و سایش بودن در صنایع دکوراسیون بسیاری به عنوان دیوارپوش، کف پوش، میز و مبلمان و ... مورد استفاده قرار گیرد.

ماربل شیت ها که با عنوان سنگ مرمر مصنوعی نیز شناخته می شوند مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت دارند و عایق دما و صدا هستند که آن ها را بیش از پیش محبوب تر نموده است.

قیمت مناسب، عمر بالای این محصول و وزن سبک آن باعث شده تا بتواند در دسترس عموم مردم قرار گیرد و با توجه به طرح و نقش های متنوع و زیبای آن در ساخت و ساز، نوسازی و به سازی فضاهای داخلی و خارجی پرکاربرد باشد.

گروه چوبینجا همواره کوشیده است تا انواع ماربل شیت ها را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن در دسترس مشتریان عزیز خود قرار دهد، برای مشاهده و خرید ماربل شیت کلیک کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید