چوبینجا
تماس 90 284 284 - 021
۰

پارکت لمینت شیاردار چیست و چه کاربردی دارد؟

پارکت لمینت شیار دار، حاشیه دار یا V-Groove چیست؟

ممکن است شما این محصولات رو با نام های پارکت لمینت شیار دار، پارکت لمینت حاشیه دار پارکت لمینت درز دار و یا پارکت لمینت V Groove بشناسید اما شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که این محصولات چه تفاوتی با سایر پارکت لمینت دارند؟ ما در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت.

این محصولات یکی از نوع های پارکت لمینت می باشد که می تواند ظاهر خاص و زیبایی به فضای دکور کف شما ببخشد.

در این پارکت ها میان هر تایل شکاف و درزی قابل رویت و دیدن می باشد که همین مورد، موردی است که پارکت لمینت V Groove را با سایر پارکت ها متفاوت می سازد.

شما در پارکت لمینت شیار دار، شیار و درز هایی را مشاهده می کنید که در پارکت لمینت های دیگر قابل مشاهده نمی باشند.

قابلیت و کاربرد پارکت لمینت V-Groove چیست؟

1- طول عمر و ماندگاری بالا: در سایر پارکت لمینت قابل مشاهده است که هنگامی که شما از این محصولات در محیط های شلوغ با ازدحام بالا استفاده می کنید پس از مدتی فاصله بین تایل های پارکت لمینت زیاد و زیاد تر می شود و این مورد موجب خرابی و از دست رفتن زیبایی پارکت می شود اما در صورتی که در مکان های پرتردد و شلوغ از پارکت لمینت شیار دار استفاده کنید هیچگاه به چنین موردی برخورد نخواهید کرد.
2- مقاومت در برابر قراردادن اجسام سنگین: علی رغم وجود شیار در بین تایل های این پارکت ها موجب این نیز می شوند که شما می توانید به آسانی اجسام سنگین مثل میز، مبل و ... را روی این پارکت ها قرار دهید و نگرانی از خرابی پارکت لمینت حاشیه دار نداشته باشید.
3- مقاومت در برابر آب و هوای متغیر: هنگام استفاده از پارکت
 V Groove ممکن است در فضایی که از این پارکت ها استفاده می کنید، دما متغیر باشد و به اصطلاح نوسان داشته باشد، در پارکت لمینت شیار دار مقاومت آنها بسیار بیشتر از سایر پارکت لمینت می باشد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید