چوبینجا
تماس 90 284 284 - 021
۰

نبشی پی وی سی چیست و چه کاربردی دارد؟

نبشی گونه ای از پروفیل ها است که شکلی L مانند دارد که در وافع دارای دوبال عمود برهم است که این دو بال در برخی نبشی ها ابعادی یکسان و در برخی دیگر ابعادی نامساوی دارد.

در واقع نبشی PVC ابزاری است که سبب اتصال یا به نوعی ربط دادن دو سطح به یکدیگر می شود، که این رخداد در کنار این که موجب استحکام و زیبایی می شود به عنوان مکملی برای نصب کاغذ دیواری، دیوارپوش ها، پارکت و سقف های کاذب مورد استفاده قرار داده می شود.

نبشی در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار میگیرد و سبب زیبایی منحصر به فردی در منازل و سایر فضا ها می شود.

نبشی پی وی سی در ابعاد های مختلف مانند نبشی 3 سانت، نبشی 4 سانت، نبشی 5 سانت، نبشی 6 سانت و ... در شاخه ای به طول 3 متر عرضه می شوند و همچنین شامل طرح و رنگ های مختلفی می باشند.

شما می توانید از طریق چوبینجا به خرید نبشی پی وی سی و همچنین خرید نبشی پی وی سی قیمت مناسب اقدام نمایید.

نبشی پی وی سی چیست؟

ابزار نبشی پی وی سی همانگونه که از نامش پیداست از جنس پی وی سی ساخته و تولید می شود. پی وی سی (pvc) نوعی پلیمر مصنوعی یا نوعی پلاستیک فشرده می باشد که شامل قابلیت و کاربرد های مختلفی می باشد. برای همین موضوع است که برخی این نوع نبشی هارا نبشی پلاستیکی نیز می نامند.

نبشی پی وی سی به صورت عمود در تقاطع دو دیوار نصب می شود به طوری که یک لبه روی یک دیوار و لبه دیگر روی دیوار مجاور قرار می گیرد.

البته لازم به ذکر است که استفاده از انواع نبشی pvc در فضای ساختمان و منازل کاملا اختیاری و مطابق با سلیقه و نظر شماست، اما استفاده از نبشی پی وی سی در مناطق پر تردد و رطوبت دار ضروری است زیرا که نبشی پی وی سی از مقاومت های بسیاری برخواردار می باشد که سبب می شود در نواحی شلوغ و پر تردد عمری مفید و طولانی تری به نسب نبشی ام دی اف و نبشی چوبی داشته باشد.

انواع نبشی پی وی سی

همانطور که می دانید نبشی پی وی سی گونه های متفاوتی دارد و هر کدام قابلیت و کاربرد های منحصر به فرد خود را دارد.

نبشی ثابت: ابزار نبشی ثابت پی وی سی همیشه در حالت 90 درجه نصب می شود که همچنین سبب استقامت می شود و اغلب مکملی است که موجب نصب آسان و راحت تر برای دیوارپوش ها، سقف های کاذب، کاغذ دیواری ها.

همچنین نبشی دیوار ثابت پی وی سی بدلیل زویه 90 درجه ای خود ظاهری جذاب و زیبایی را دارا می باشد و همین موضوع سبب می شود که نبشی ثابت pvc جزو بهترین و محبوترین نبشی ها قرار گیرد.

نبشی تاشو: نبشی تاشو پی وی سی نیز جنسی معطف دارند و همچنین از نبشی تاشو پی وی سی برای پوشاندن ترک های دیوار و کاغذ دیواری، قاب بندی و همچنین می توان از این نوع نبشی در تمامی زوایا به دلیل حالت منعطف نبشی استفاده نمود.

چرا نبشی PVC؟

  • ضد آب و رطوبت: نبشی دیوار پی وی سی بدلیل جنس پلاستیکی مانند خود مقاومت بسیار بالایی در برابر آب و رطوبت دارد و همچنین این مورد نبشی PVC دیوار را از نبشی چوبی دیوار و نبشی دیوار ام دی اف متمایز می کند.
  • ضد حشرات: نبشی دیوار PVC همچنین باز بدلیل جنس پلاستیکی مانند خود در برابر نفوذ حشرات و موریانه مقاوم اند و این موضوع موجب می شود که نبشی پی وی سی از بهداشت بالایی برخودار باشد و در آن طرف نبشی MDF و نبشی چوبی از این موضوع برخودار نمی باشند.
  • مقاومت بالا در برابر ضربه: نبشی پی وی سی در مکان های شلوغ و پرتردد عمر مفید و طولانی دارند.
  • حمل و نقل آسان و وزن سبک: نبشی پی وی سی وزن بسیار سبکی دارند که این موضوع نیز به جنس پلاستیکی اش برمیگردد و بازهم در این بخش نبشی چوبی و ام دی اف وزن بیشتر و حمل و نقل سخت تری دارند.
  • قیمت مناسب: نبشی دیوار PVC قیمت بسیار مناسب و اقتصادی نسبت به قیمت نبشی ام دی اف و قیمت نبشی چوبی دارند.

نتیجه گیری

نبشی دیوار پی وی سی با توجه به جنس و انواعی که دارد می تواند گزینه بسیار خوب و مفیدی برای استفاده از آن در دکوراسیون داخلی باشد.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید