چوبینجا
تماس 90 284 284 - 021
۰

بررسی ویژگی های آینه دیواری به همراه راهنمای نصب

امروزه آینه ی دیواری طرفدار های بسیار زیادی دارد ؛ آینه های قدی و ایستاده فضای زیادی از خانه را مشغول می کند ، شما با قرار دادن آینه های دیواری به جای این آینه ها می توانید فضای باز و بزرگ تری را برای خانه ی خود در نظر بگیرید . از آینه های دکوراتیو دیواری برای داخل و خارج بنای ساختمان و زیبا و با شکوه کردن آن استفاده می کنند . این آینه ها که به عنوان دکور های مدرن و کلاسیک می توان از آن ها استفاده نمود این نوع تزئینات که امروز خواهان بسیار زیادی دارند ، ویژگی های مهمی دارد که برای داشتن یک خانه ی شیک باید آن ها را رعایت کنید . این آینه های دیواری در انواع مختلف ، رنگ و انداره های متفاوت در بازار عرضه شده است ؛ شما باید هر یک از آن ها را بشنوید و نحوه ی ست کردن آن ها را با هم یاد بگیرید . در نهایت توجه داشته باشید آینه ای که انتخاب می کنید باید مطابق با خانه ی خود ، چیدمان و سبک آن انتخاب کنید . ما در ادامه انواع آن ها را معرفی کردیم ، طریقه ی نصب آن ها را یاد دادیم ، ویژگی ها و نکاتی را برایتان ذکر کردیم .

معرفی انواع آینه دیواری دکوراتیو

انواع آینه ها با کارایی های متفاوت و بسته به نوع و سبک خانه ی شما وجود دارند ، در ادامه شما را با آن ها آشنا می کنیم . ( در نظر داشته باشید هر نوع این آینه ها مدل ها و طرح های متفاوتی دارند )

  1. آینه ی بدون قاب : این نوع از آینه ها که فریم یا همان قاب ندارند ، معمولا گوشه های تراش خورده دارند یا به نحوی آن هارا ساخته اند که دست را اذیت نکند ( در خرید به این نکته توجه فرمایید ) . این نوع آینه ها زیبایی چشم گیری دارند و نور را به خوبی در اتاق پخش می کنند به شرط آن که در جایی درست نصب شوند . آینه های بدون قاب در انواع مختلف آینه ها ساخته شده ( مانند : آینه های پازلی ، گرد و ... )
     

    معرفی انواع آیینه دیواری دکوراتیو

  2. آینه ی با قاب : این نوع از آینه ها تنوع بسیار بالایی دارند که شما با توجه به سبک خانه و سلیقه ی شخصی خود می توانید بهترین گزینه را برای خود استفاده کنید . توجه فرمایید آیینه های قاب دار با قاب های پهن و ضخیم جلوی انعکاس نور و روشنایی را می گیرند .
     


     
  3. آینه ی دیوار پوش : این نوع از آینه ها برای نصب بر روی دیوار های حمام ، پذیرایی و ... مناسب است . برای این نوع از آیینه ها باید یک دیوار نسبتا بزرگ را که خالی است در نظر بگیرید و آن را با مدل های مختلف آینه تزئین کنید . البته توجه داشته باشید نسب این نوع از آینه ها سخت تر از انواع دیگر است و بهتر است این کار را به یک متخصص بسپارید
     

    3آیینه ی دیوار پوش


     
  4. آینه ی گرد : این نوع از آینه ها که محبوبیت زیادی هم دارن هم به صورت تکی و هم به صورت چند تایی در کنار هم قابل استفاده است . این آینه ها در ظریف و شیک بودن منزل شما کمک شایانی می کند اما باید توجه زیادی به ظرافت و کیفیت آن داشته باشید .
     

    آیینه ی گرد

    آیینه ی گرد


     
  5. آینه ی پازلی : این نوع از آینه ها به صورت قطعات جدا از هم هستند که شما طبق یک الگوی خاص یا سلیقه ی خود این قطعات را در کنار هم قرار می دهید . این نوع آینه ها طرح ها و تنوع گوناگونی دارند که نکته ی مهم برای خرید آن ها جنس و نوع ضخامت جیوه ی آینه هاست . اگر ضخامت جیوه ی آینه ها کم باشد باعث خرابی زود تر آیینه ها می شود.
     

    آیینه ی پازلی

    آیینه ی پازلی

طریقه ی نصب هر مدل از آینه های دیواری

معمولا نصب آینه ها با هم متفاوت است ، شما در مرحله ی ال باید در نظر داشته باشید که دیوار مناسب و آینه ی مناسب آن را انتخاب کنید . سپس با استفاده از روش های گوناگون مثل میخ یا چسب(بسته به نوع آینه ی شما) آیینه را سر جایی که مشخص نموده اید نصب کنید.

در چسباندن آینه های چسبی توجه فرمایید که بسته به بزرگی یا کوچکی آینه مقدار چسبی که استفاده می کنید متغییر است.

و همچنین در آینه هایی که از طریق میخ یا پیچ و رول پلاک باید نصب شوند بسته به سنگینی وزن آن ها روش مناسب تر یا میخ های بیشتری را باید انتخاب  کنید.

به این نکته توجه کنید که آیینه ها باید بسیار محکم در سر جای خود قرار گیرند وگرنه با کوچک ترین تکانی می افتند و برای شما خطراتی را به هم راه دارد.

ویژگی های آینه های دکوراتیو

  • بهتر شدن روشنایی :آینه با قابلیت بازتاب نور امکان بیشتر شدن نور طبیعی در روز را به خانه ی شما می دهد ، فقط کافی است آینه را در مجاورت پر نور ترین پنجره نصب کنید.
  • باز تر و بزرگ تر نشان دادن فضا :برای بزرگ تر نشان دادن فضا های کوچک شما از آینه های دیواری می بایست استفاده کنید زیرا این نوع از آینه ها فضای پایین را اشغال نمی کند و توجه بیننده را به بالا جلب می کند.
  • بهتر شدن چیدمان :اگر فریم یا قاب آینه به درستی انتخاب شود کمک به بهبود فضای خانه می کند . همچنین طرح های چند ضلعی فضای خانه را خاص تر جلوه می دهد ولی طرح های دایره فضای خانه را گرم تر و ساده تر با فضایی شیک تر نشان می دهد.
  • مصرف بهینه در فضا :با توجه به متراژ کم اکثر خانه های امروزی بهترین روش نصب آینه های دیواری است زیرا جایی را از شما اشغال نمی کند.

 

نکاتی که باید به آن توجه کنید

  • مدل آینه : مدل آینه بسته به سبک وسایل شما متغییر است . معمولا از آینه هایی با فریم سلطنتی و کلاسیک در دکوراسیون هایی با سبک کلاسیک استفاده می شود ؛ اما از آینه های ساده تر و مدرن در دکوراسیون های مدرن استفاده میشود ، همچنین از طرح آینه های فانتزی نیز در دکوراسیون های جدید و مدرن می توان استفاده کرد .
  • رنگ قاب (در صورت وجود) : رنگ قاب نیز بستگی به رنگ مبلمان و فضای خانه ی شما دارد ، البته می توانید رنگ آینه را با کنسول زیر آن ( در صورت وجود ) ست کنید .
  • طرح قاب (در صورت وجود) :  یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید طرح قاب آینه است که متناسب با فضای خانه و سبک چیدمان منزل شما باشد . این امکان نیز وجود دارد که از آینه های بدون قاب استفاده نمایید در این صورت نیز با توجه به شرایط قرار گیری آینه و مکان آن بهترین گزینه را انتخاب نمایید .
  • اندازه ی  آینه : نصب آینه با ابعاد خیلی بزرگ روی دیوار های بزرگ مناسب است و نصب آینه با ابعاد کوچک روی دیوار های کوچک و ستون ها مناسب است  . اما اگر جای این دو با هم عوض شود جلوه ی خوبی به خانه ی شما نمی دهد .

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید