چوبینجا
تماس 90 284 284 - 021
۰

چگونه کابینت کلاسیک ارزان بسازیم؟

امروزه شاهد تغییر زائقه مشتریان از طرح های مدرن به سمت کابینت های کلاسیک هستیم. اما یکی از اجزای لاینفک کابینت کلاسیک،  المان های منبت کاری شده مانند ستون، سرستون و گل های منبت است که فضایی فاخر را برای آشپزخانه به نمایش می گذارد. المان های منبت از جنس های متفاوتی ساخته می شود که هر کدام هزینه های متفاوتی را به مشتری تحمیل می کند. 

 


منبت های گل و سرستون چوبی  
قطعا بهترین انتخاب برای کابیت های کلاسیک
منبت های چوبی هستند که علارغم قدیمی بودن همچنان ارزشمند هستند. وجود رگه های چوب در این مصنوعات می تواند تداعی محیطی طبیعی را داشته باشد. اما بهرحال قیمت بالای آنها مانعی سر راه برخی مشتریان می باشد. بعلاوه برای کابینت های کلاسیک ممبران یا وکیوم که روکش می شوند، شاید تلف کردن هزینه باشد.

 

 

منبت های چوب مصنوعی و پلی اورتان
این دسته از منبت ها با الگوبرداری از طرح های چوبی و با کمک قالب ساخته شده اند و از وزن سبک تر و قیمت پایین تری برخوردار هستند. این دسته از گل و
سرستون های منبت چوب مصنوعی، نگرانی در نصب، رنگ و روکش نداشته و بخوبی وکیوم می شوند. البته امروزه کارگاه های مختلفی اقدام به ساخت این منبت ها می کنند که کیفیت های متفاوتی برای آنها در بازار وجود دارد. 

 

 

منبت رزینی 
دسته ارزان تری از سرستون های کابینت های کلاسیک و ممبران،
منبت هایی از جنس رزین هستند که مشابه دسته پلی اورتان تولید می شوند اما به لحاظ جنس از پلی اورتان سنگین تر و خشک تر هستند و شاید برای نصب کمی دچار چالش شوید ولی همچنان از رنگ پذیری و امکان وکیوم برخوردار هستند. 
  

 

منبت پی وی سی 
تاج وگل های پی وی سی ارزان ترین نوع منبت هستند که سبک ترین نوع سرستون های کلاسیک رو دارند اما از تنوع و ظرافت کمتری برخوردار هستند. البته امکان روکش و رنگ برای این نوع منبت هم وجود دارد. بعلاوه انعطاف خوب این نوع منبت دلیل انتخاب این دسته از منبت ها برای برخی از مشتریان می باشد. 

 

نکته حائز اهمیت اینست که اگر دسترسی به این انواع منبت در شهر خود ندارید در صورت تمایل می توانید برای مقایسه قیمت و خرید به فروشگاه های آنلاین مصنوعات چوبی که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند مراجعه نمایید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید