چوبینجا
تماس 90 284 284 - 021
۰

راهنمای خرید آینه کنسول در انواع سبک ها و مدل های مدرن و کلاسیک

از گذشته تا به امروز آینه و کنسول در منازل ایرانی از جایگاه بالایی برخوردار بوده است . در این مقاله سعی شده توضیحی در باره ی آینه و کنسول ، کاربرد آن ، نکاتی برای چیدمان آن در منزل و معرفی انواع آن به شما کمک کنیم که یک مجموعه اطلاعات کامل را از آینه و کنسول به دست آورید تا خریدی عالی را تجربه کنید .

 

 

 

 

آینه و کنسول

آینه و کنسول از قدیم تا به امروز در منازل اهمیت بالایی داشته ، در واقع به میزی که شبه میز است گفته می شود . کنسول یک کلمه ی فرانسوی است و به میزی گفته می شود که شبیه میز است ولی کارایی متفاوت تری نسبت به آن دارد . کنسول ها معمولا از دو ، سه یا چهار پایه تشکیل شده اند . کنسول ها در طرح ها و رنگ های متفاوت در بازار عرضه شده اند . این کنسول ها معمولا با آینه های ست رویشان به فروش می رسند و در جنس های مختلف مانند : چوب ، فلز ، آیینه و ... وجود دارد . آینه ها بر روی کنسول ها قرار می گیرند یا در برخی موارد روی دیوار پشت آن نصب می شوند . آینه کنسول های متفاوتی در بازار وجود دارد که باید انواع آن را بشناسید تا بتوانید بهترین آن ها را متناسب با دکور خانه یتان انتخاب کنید .

کاربرد های مورد استفاده از آینه و کنسول

یکی از مهم ترین کار برد های آینه و کنسول امروزه برای دیزاین داخلی و شیک تر به نظر رسیدن منزل استفاده می کنند . از دیگر کاربرد های آن می توان به کنسول هایی که بر روی آن ها وسایلی تزئینی قرار داد یا برخی از کنسول هایی که دارای کمد ها و کشو هایی هستند برای جای دادن وسایل مورد استفاده در آن ها . همچنین از آینه و کنسول ها می توان به عنوان آینه آرایی در خانه نیز استفاده کرد و با یک تیر چند نشان زد ، بدین ترتیب شما آیینه ای در سالن خود دارید و همچنین میزی برای نگهداری وسایل تزئینی یا ... دارید .

 

 

انواع آینه و کنسول

همان طور که قبلا اشاره کردیم آینه کنسول های موجود در بازار از تنوع رنگ ، متریال، شکل و  ... بالایی برخوردار هستند . شما برای خرید بهترین آینه کنسول باید در نظر داشته باشید که آن را در راستای سبک و چیدمان منزل خود انتخاب نمیایید ، زیرا آینه و کنسول در راستای سبک خانه ی شما و مکمل آن است . سپس توجه فرمایید جایی که برای چیدمان آینه و کنسول در نظر گرفته اید متناسب باشد با آینه کنسول انتخاب شده .

  • آینه کنسول سلطنتی :  این سبک از آینه و کنسول برای افرادی که از مبلمان سلطنتی در منزل خود استفاده می کنند مناسب است و ظاهری شیک و با کلاس را برای خانه ی تان به وجود می آورید . آینه کنسول های سلطنتی در رنگ ها ، ابعاد و متریال های مختلف ساخته شده و در بازار طرفداران زیادی دارد مثل: آینه کنسول برنز ، چوبی و... اما پر طرفدار ترین آن ها آینه کنسول چبی است .
  • آینه کنسول اسپرت : این سبک از آینه و کنسول بیشتر برای خانه هایی با سبک مدرن تر مناسب است . آینه کنسول اسپرت یک فضای راحت ، گرم و صمیمی را برای ما به ارمقان می آورد ؛ شما می توانید این سبک از آینه کنسول را در ابعاد متفاوت و متناسب با متراژ خانه ی تان تهیه کنید . این سبک از آینه کنسول هم با متریال های متفاوت در بازار عرضه شده ، جنس هایی مانند : چوب ، فلز ( آلمینیوم ) و ...
  • آینه کنسول شیشه ای : این سبک از آینه کنسول برای فضا های کوچک و خف بیشتر مناسب است ؛ آینه قابلیت باز تاب نور خوبی دارد از این رو این آینه کنسول ها باعث روشنایی فضا و باز تر شدن آن می گردد . از نظر دیگر آینه و کنسول آیینه ای با ایجاد عمق در فضای منزلتان باعث بزرگ تر نشان داده شدن خانه می شود .
  • آینه کنسول های مدرن :  این سبک از آینه و کنسول که با بیشتر دکوراسیون های منزل هم خوانی دارند در بازار نیز بسیار پر فروش است . اینه کنسول های مدرن به سادگی و ظرافتشان معروف هستند و فضایی بدون زرق و برق را برای شما به وجود می آورند . انواع مختلفی از این آینه کنسول با متریال های مختلف در بازار عرضه شده : آینه هایی که بدون فریم ( قاب ) بالای کنسول نصب می شوند ، آینه هایی با کاربریه ساعت و ...

 

مواردی مهم برای چیدمان آیینه و کنسول

  • از استفاده ی آینه کنسول های بسیار بزرگ در خانه های امروزی پرهیز کنید ( متناسب با فضای خانه ی خود یک آینه کنسول با ابعاد مناسب انتخاب کنید ) .
  • برای خرید جهیزیه دقت فرمایید متناسب با سبک خانه اینه کنسولی را انتخاب نمایید و زیبایی دو چندانی به چیدمان منزل عروس دهید .
  • آینه کنسول ها در انواع مختلف دارای رنگ ها ، جنس ها و مدل های متنوع است ؛ شما نسبت به دکوراسیون داخلی منزلتان بهترین گزینه را که مورد پسندتان است انتخاب نمایید .
  • آینه و کنسول بهتر است در کنج خانه قرار نگیرد ، زیرا باعث شلوغ تر نشان دادن خانه می شود .
  • آینه کنسول خود را بهتر است روی فرش قرار ندهید ، زیرا هم از زیبایی آن می کاهد و هم باعث خراب شدگی فرش می شود .
  •  آینه کنسول را پشت مبل یا وسایل دیگر جای گزاری نکنید .
  • بهتر است آینه کنسول را با توجه به مدل خانه ی تان در ابتدای ورودی به سالن ( حال ) قرار دهید .

 

کلام آخر

در نهایت انواع آیینه کنسول هایی که در بازار امروزه وجود دارند و هر چند سال یک بار ترند می شوند ، آیینه کنسول های چوبی همیشه ترند هستند و از مد نمی افتند . شما با در نظر گرفتن فضای خانه ی خود و مقایسه کردن انواع مختلف آیینه و کنسول با هم می توایند با در نظر گرفتن سلیقه ی شخصی خود تان خرید آیینه کنسول را انجام دهید .

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید